Thursday, July 8, 2010

Its my 32nd times of 8th July again.....



Bufday aku yg ke-32. Quite a numbers giving bufday wishes. Thanks my friends - Love you all. Inilah aku diusia 32 tahun. Syukur kehadrat allah dengan kurniaan-nye...The most lovely and loving wife and 2 very sweet kids. Sayang nya Caca demam lak harini, kesian dia penat sangat agaknye tapi nampak dah kurang lepas bawak gi klinik malam tadi n harap panasnya tak naik balik.
Bulan ni jugak datang macam2 dugaan - nak renew roadtax kete JGP sangkut sbb 5 saman. Nasib baik boleh settle 2 dulu klu tak mampus nak cari duit RM1400 nak baya semua sekali. Kena membebel lagi ngan wife. Apa la nasib, rumah seri alam nak kena tukar milik geran lagi (duit lagi) - The best part is semua benda datang pada masa yg sama. Harap ada hikmah disebalik semua ni.

Anyway, kitorang sempat la jugak buat BBQ even lambat sehari kat umah mak majidi... bagi aku x celebrate pun x heran sangat, just buat la special for my little girl Nurafiza @ Ucu and enjoy2 sekeluarga....sebab bufday aku sama tarikh ngan adik bongsu aku, jam je lain skit.. Berikut adalah sedikit moment2 waktu BBQ yang dirakamkan...



My beloved mother yang sangat malu2 klu nak di candid....dia kata malu klu orang tgk gambar dia waktu dia x siap..hehe :)

Wow...ramai gak - Cik Murni pun ada! peace.....

Otai bakar ayam....My beloved father@Pak Mus :)



Best....Cik Saadiah, anaknya zeti & adik dia pun ada.....





Best...lepak ramai2 sambil bakar ayam dan dengar nenek membebel :)







Nenek sedang masak mee hoon....cara arr nenek!!





No comments:

Post a Comment